Vernazza

Sunt de 4 zile la Genova.
Miercuri am fost la 5terre, cel mai mult mi-a placut Vernazza!
asa arata....
IMG_1638
nu m-as muta aici dar as reveni...
IMG_1640
si daca vrei antrenament in panta si trepte, vino aici in sens invers de la Monterosso
IMG_1648
cred ca vara e destul de turistica zona, acum pare doar locuita si eu le calc intimitatea acestor localnici
pisicile cred ca sunt pretuite ca nicaieri in alta parte!
IMG_1667
IMG_1673
IMG_1675
dintr-acolo vin
IMG_1680
si merg mai departe spre Monterosso unde gasesc orasul in sarbatoare
IMG_1694
Petrecaretii: majoritatea localnici, dar si cativa turisti rataciti. Nu stiu ce sarbatoare a fost, nici nu am inteles, ceva cu cerbi si coarne de cerb...interesant
dar de departe am auzit pocnetul castenelor coapte
IMG_1689
si gogosi la drumul mare...si italienii vand gogosi!! pareau delicioase
IMG_1690
si noi am putea avea coarne...pana una alta italienii astia chiar au traditii pe care le conserva
IMG_1695
azi a plouat in Genova, eu am mers spre Franta pana la Finale Ligure, am scapat de ploaie; e ciudat sa fi singurul turist pritre atatia oameni care pleaca la lucru, se merge cu trenul foarte mult!
Concursul e duminica, pe site am gasit ca deja sunt inscrisi 500 de participanti, abia astept! Maine cred ca merg si eu pana acolo sa ma inscriu, nu mai am rabdare!

No comments: