25 aug la Podragu

Nu imi amintesc sa am cu ce sa leg aceasta zi, dar acum stiu sigur ca in 25 e ziua lui Rares si nu am cum sa uit ca am petrecut atat de frumos ziua unui copil la munte!

Am facut si eu o data un tort la Bucura, parca si unul la refugiul Diana.....surprizele de genul asta nu le uiti niciodata!
A fost un weekend minunat la Podragu, prieteni cu noi si prieteni pe creasta Fagarasului in apropiere, locuri atat de dragi noua, o gramada de amintiri despre care nu ma voi satura sa povestesc.
Am vazut ca s-au schimbat locurile, se schimba si oamenii, ce sa mai zic de o padure, nu am mai vazut raul la cabana Turnuri, parca a fost furat exact ca intr-o carte cu povesti!!

Aceasta este poza preferata din weekend!
Se apropie Ultra Trail Fagaras in echipa cu Mihai, septembrie incepe greu, incepe cu luna plina si vreme buna, cu prieteni, incepe cu o toamna pe care o iubesc si abia o astept!

Podragu, un loc minunat!!

No comments: