sase, sase,... spiritul de echipa conteaza!!

Spirit de echipa!!
(foto Mariana David)
Ieri a fost Gerar, primul concurs in 2013.
Am avut echipa cu Sis si cu Andreea de la Zarnesti. A fost echipa mult dorita!
Numar de concurs 66 - :-)
A fost a treia editie a acestui frumos concurs de alergare din Bucuresti. Am participat la toate editiile si chiar imi place foarte mult, cel mai fain e spiritul de echipa!!!
Alergi in echipa de 3 oameni si nimic nu e plictisitor, nimic nu e greu, fugi cat poti de repede, mai faci o tura, in total, 6 ture de Politehnica.

A fost una din cele mai lungi alergari din ultimele luni, chiar si ritmul a fost destul de tare pentru cum am alergat pana acum. Am reusit cel mai bun timp din cele 3 editii; 2h01.
In primul an am alergat cu Elena si in 2012 cu Elena si Cindy.
E diferit sa alergi in echipa, conteaza mult sa stii sa ajuti dar si sa primesti ajutor, ieri fetele Sponser au avut o zi excelenta! A fost incredibila atmosfera cu foarte multi suporteri care ne incurajau, hai Sis, hai Andrea, hai surorile!
Am luat locul 3 la fete, Adi cu Fane si Victor au fost pe locul 1, deja a treia victorie consecutiva la ei!
Iarna asta mergem la schi de tura pe fulgi de bronz castigati la Gerar....plus un fulg de aur de la Adi :-)!
Sase, sase, ne-am apucat de alergat, a fost doar inceput de an!! urmeaza Postavaru Night pe 9 Martie si un Carpathian Man cu SiS; 3 Munti, UTF....MPC !!!
In 30 iunie Olympus Marathon!
pregatim echipa pentru Marathon 7500!
.....ce dor mi-a fost de un concurs, ce dor mi-a fost sa regasesc bucuria alergarii!
Echipa castigatoare, sincron perfect! Adi, Fane, Victor, Locul 1
photo Bogdan Pop
 zambim, strangem din dinti, tinem ritmul!
 la standul Sponser
zambiti!!
 unii la sosire, altele mai pleaca pe o tura!
 echipa
 cu Oana, parte din echipa de organizare, responsabila cu "fulgii de bronz" castigati :-) Multumim echipei Gerar!
 cu Adi si Ciprian
 echipa de pe bucla, miercuri de miercuri alergam impreuna!!
 la standul Sponser, fetele Sponser medaliate!
 un pas, un pes si pas, pas, pas :-)
 primul interviu! imediat soseste Adi! am castigat!!
sa tot ninga, sa mergem la schi acum!!!
 impreuna! in echipa e mai usor!!
 la finish!
  un podium minunat!! Felicitari tuturor participantiolor si organizatorilor!!
   In 2008 la MPC cu Andreea, cea mai buna! cea mai buna echipa!

No comments: