Duatlon Cetatea Brasovului - 2009

Am avut parte de un weekend foarte frumos si friguros la Brasov unde a avut loc a 2 a editie a "Duatlonului Cetatea Brasovului". Ca si anul trecut organizarea a fost de exceptie le multumim organizatorilor pentru tot ce au facut, noi ne-am simtit foarte bine.
Cornelia a mers la tura profi iar eu la hobby iar Adi a facut stafeta cu Dany, au format echipa "Sponser Team"
Traseul de bicicleta a fost alunecos si s-a simtit lipsa antrenamentului pe munte. Tura de alergare este foarte frumoasa.
Am reusit sa iesim pe podium amandoua si pentru ca suntem gemene am iesit pe locul trei amandoua :) Clasamentul complet aici.
Mai jos va prezentam weekendul in imagini :)

Alergare de seara la Moieciu

Operatiunea Dovleac
Gata de Duatlon
Start
Adi
Silvia
Silviu la tranzitie
Marc la tranzitie
Podium Hobby Feminin
Podium Feminim Profi
Podium Masculin Profi
Sponser Team - Adi si Dani

No comments: