Triatlon Sfanta Ana - 13 iulie

Am fost iar la triatlon Sfanta Ana, daca ne-a placut un concurs ne place sa revenim. Lacul Sfanta Ana ne-a fermecat anul trecut cand l-am vazut iar traseul ales pentru triatlon este foarte fain, atat la proba de bicicleta, care este cu MTB dar mai ales la alergare, integral offroad, si cu portiuni unde poteca nu este foarte bine conturata.
Mie imi este frica de prima proba, Silvia abia astepata, inotul ii place foarte mult si vrea sa faca un timp bun mai ales pentru stafeta lor, echipa EcoMarathon - Andrei merge cu MTB si Adi la alergare.
Merita vizitat acest loc vara, iar triathlonul este un sport diferit, ce competitie, cate schimbari!
In 27-28 iulie la Brasov va fi urmatorul triathlon, pana atunci urmeaza Marathon 7500 in muntii Bucegi, in echipa iar cu Sis!
Echipament de triatlon!
 gata de start!
 cu Sis!
specific, poftiti la Gulas!
 de vara!
 cu campioanele, noi doar am imprumutat cate o cupa!
Emese locul 2, Hoini, locul 1, Andreea locul 2 la categoria +40, eu si Silvia locul 9, 10 la open, un rezultat de care suntem multumite!
 Open feminin Locul1 Hoini si locul 2 Emese, Felicitari!!
 Stafeta mixt, locul 1, echipa EcoMarathon-Sponser

No comments: