Tor des Geants 2013 - Serban Chiurlea si Corin Zinz

Serban Chiurlea si Corin Zinz (photo galeria personala), 2013 ei astazi au terminat Tor des Geants, Felicitari!
 http://www.tordesgeants.it/en
Cand a aparut acest concurs am ramas uimita...si acum sunt tot uimita, povesteam cu Serban Chiurlea in urma cu cativa ani despre ce ar insemna asa ceva, despre conditiile de inscriere si uite, exact asa cum visa, astazi a resuit sa parcurga integral traseul acesta.
A mai participat din Romania la acest eveniment in 2013 si Corin Zinz, prieten bun cu Serban, amandoi au terminat astazi aceasta calatorie, dupa 5 zile de concurs, Serban dis de dimineata iar Corin doar cateva ore mai tarziu.
Trebuie sa fi pregatit fizic dar mai ales psihic, aceasta o stiu toti cei care au incercat o data sa alerge un ultramaraton. Serban si domnul Chiurlea sunt doua persoane de la care am invatat foarte multe despre ce inseamna Ultramaraton si cum trebuie sa fi pregatit pentru o astfel de distanta, sunt cei care au deschis aceste porti pentru mine. Chiar la primele editii MPC cu admiratie observam ca sunt prezenti si cei care au alergat chiar la UTMB.

Nu imi pot imagina ce inseamna acest concurs, astept cu nerabdare povestile lor!
photo (c) Tor des Geants
Sunt emotionata si ma bucur din inima pentru reusita lor, cand voi gasi curajul pentru asa ceva voi incepe si eu sa visez sa alerg o data acolo, pana atunci trebuie sa capat intelepciunea, linistea, satisfactia, bucuria si multumirea lor. Antrenamentul fizic incep sa cred ca e cel mai usor de construit, e mai greu si trebuie sa cunosti foarte bine muntele si pe tine iar acolo sunt sigura ca descoperi o gramada, curaj sa ai si o dorinta nebanuita sa faci asa ceva.
Nu exista explicatii de ce ai vrea sa faci asa ceva, pur si simplu....

Tor des Geants inseamna
330km
24000D+
semiautonomie, conditii alpine de concurs, singur sau in echipa cu cei din jur si multe ganduri

Ma bucur enorm ca ii cunosc personal, ii admir si consider ca am invatat si am multe inca de invatat de la ei. Cu Corin am fost in echipa la Carpathian Adventure, ce experienta, ce echipa, iar de la Serban am ascultat primele povesti despre ce inseamna un ultramaraton si tot Serban m-a incurajat anul trecut cand ma pregateam pentru Rodopi, cei mai buni sunt chiar langa noi, de la ei avem atatea de aflat!

Felicitari Serban, Felicitari Corin!
Alte detalii, poze si clasamentul general pe websiteul concursului Tor des Geants

No comments: