3 Munti - ziua 2 Piatra Craiului

....continuam sa pedalam
3 Munti, ziua 2, azi Piatra Craiului.
Sis e mult mai competitiva decat mine in aceste zile, trage tare, ii place cand prindem pe cineva din urma si vrea sa mergem cat mai bine. E incantata ca azi sunt mai multi concurenti, fiind si ziua concursului individual de o singura etapa.

Cheile Gradistei - Valea Urdii-Ciocanu-Sirnea-Zbarcioara-Valea cu Calea-Prapastiile Zarnestiului-La Table-Sirnea-Fundata-Cheile Gradistei, rapid sunt cateva din zonele pe unde am trecut. Partial stiam traseul dar nicicodata nu l-am parcurs in acest fel si integral. A fost minunat chiar daca uneori nu am reusit sa stau pe bicicleta peste tot. Aveam o satisfactie de nedescris pe urcari, parca nu conta viteza, conta sa ramanem pe biciclete, tot asa si la coborare am reusit sa inving teama de cazatura si am avut o coborare superba spre Zbarcioara si mai ales in padurea care ne-a condus in drumul spre Cheile Gradistei, si ce padure!! ce poteca superba si cat mi-am dorit sa stau pe bicicleta!!!
 Andreea intr-o poza superba din ziua 2 pe Zbarcioara!!! Felicitari pentru Locul 1!!

A fost o zi mai lunga, aproape 7h pentru noi, dar ultimii kilometrii ii dadeau aripi lui Sis mai ales ca recuperam fata de cei care au plecat in forta la tura de o zi si nu stiau la ce sa se astepte.

O ploaie scurta la finish si un cer de neuitat la premierea dupa ziua 2.
Cu bucurie exclam ca mai avem o zi si privesc Strunga de la cheile Gradistei, ultima etapa, vreau sa fie totul bine!!

Andreea la tura de o zi a mers excelent reusind sa castige acest concurs, la feminin la echipe Emese Fodor si Andreea Sandor de la Merida sunt in fata, apreciez bucuria lor si realmente si ele sunt incantate de frumusetea locurilor!
 Azi Locul 2 din 2 :-), felicitari Emese, Andreea, hai Sis ca mai avem o zi!!

Echipa de Master premiere!!
Bucurie mare de la Sponser!

1 comment:

Anonymous said...

... frumos , frumos , ... mai ales momentul rasplatei de la Sponser , ... asa DA !