In Piatra Craiului - soarele e ascuns

Weekendul trecut, 30-31 Octombrie am planifiact o tura in Piatra Craiului pentru Sambata, duminica am fost in Bucegi---ati vazut ce zi frumoasa!
Vremea e superba si ne gandim sa mergem pe Padina lui Calinet. Plecam sambata dimineata din Bucuresti, eu, Sis, Mishu si il luam si pe Kostika din Ploiesti. Ajungem repede in Plaiul Foii, soarele inca este de partea cealalta a crestei, bruma e peste tot. Ne echipam rapid, caci am inghetat langa masina, si plecam spre Izvorul lui Orlovschi.
malul Galben sau Hornul Nisipos...zona o stiu perfect si mereu imi amintesc cu drag de primele ture cu Cipicu in Crai si cum la 15 ani am avut noroc sa cunosc aceste locuri minunate.
Nu mai urcam pana la Ascunsa, mergem direct spre Padina lui Calinet - soarele este sus dar noi nu-l vedem, si sta ascuns mult timp.

pe Padina lui Calinet la intoarcere

Arata minunat acesti pereti...si noi cautam soarele

Coboram scara de fier, Pes urla dar coboara fara probleme pe saritoare, are el o tehnica si se baga pe sub scara...se aude atat de tare si ciudat schelalaitul lui....Sis ma incurajeaza sa fac si eu ca el sa vad cat e de greu sa cobori cu capul in jos ca el......nici nu incerc... :-) Nu ma simt confortabil de loc ca e zapada pe Calinet, e mica..stiu ca nu ar trebui sa creeze probleme, dar mi mi se pare straniu totul asa pudrat cu zapada. Am devenit prea prudenta??....imi lipsesc turele mai alpine?...Mergem pe Calinet pana la saritoarea cu bolovan si eu renunt, hai sa ne intoarcem...mergem pe brau. Nu mi se par de loc distractive portiunile din traversee pe branele inierbate.
Continuam pe Braul de Mijloc...la ora 4 apare soarele si deasupra noastra, facem o pauza de masa si de poze.
privim spre Iezer si vrem sa mergem si acolo cat de curand!

Zahar pudra :-)!

Poza in canionul Anghelide

Sis si Mishu merg mai departe si coboara prin Anghelide, i-a prins noaptea chiar dupa canion dar Pes a cunoscut poteca chiar daca era plina cu frunze;
Sis, Pes si o poza preferata


eu si Kostika am coborat prin poiana Cotofenei.
A fost Piatra Craiului altfel decat la maraton. Duminica am fost in Bucegi, de data asta o zi intreaga la soare, am coborat de pe varful Bucsa dupa ce soarele a apus!

1 comment:

Dumitrel Marius said...

Hehe, ma bucur ca am discutat ieri despre blogul vostru si ca ati pus iesirea de sambata. Aveti multe ture frumoase si e pacat sa nu lasati si o poveste