o plimbare, Bucegii vazuti cu alti ochi

Am mers in Bucegi re multe ori, am alergat mai des in ultima vreme si de data aceasta am vazut cu alti ochi locurile aceste. Imi place zona Gutanu, Batrana, Strunga....de fiecare data raman surprinsa de cat de fain este aici Bucegiul!
Priviti...si stati o clipa jos pe iarba uscata......nu mai alergati ca la Marathon 7500!

si ne uitam catre buclele de la EcoMarathon

acesta e un loc minunat...

stam, privim spre Fagaras si Crai si nu ne saturam de soarele de toamna--ce bine e!

si Pes se bucura de asa plimbare....oare si el se gandeste ca noi la turele din iarna??

care-s eu si care-i ea??

ne distram putin cu pozele sarite ca doar ne-a provocat Cindy.... :-)

apoi plecam spre Strunga pe creasta incredibila a Bucegilor

mai pe creasta, mai pe plaiuri...

sa tot faci poze o zi intreaga...vreme superba!

Trecem de Saua Strunga si coboram prin Bucsa spre Moieciu. Mai facem cateva poze inainte de apusul soarelui. Peretii arata incredibil!


si Piatra Craiului in departare---cat de interesat arata!

No comments: