Clincea Ciubotea Batrana

9-10 sept 2011 cu Adi, Mihai si George
Am mai fost cred in 2008 cu Andreea pe Clincea si am coborat pe Ciubotea, mi-a placut mult dar nu mai tineam bine minte zona.

Acum mi s-a parut mai frumos!

Povestim despre Transalpine Run
ne imaginam potecile noastre ca fiind parte dintr-un asemena concurs :-)
jos V. Tiganesti.

putin imi zboara gandul la Ciucas

Un traseu incredibil pe care merita sa il faci!
Duminica am urcat in saua Strunga plecand pe Bucla 3 de la EcoMarathon si am venit din Strunga pe muchie (nu pe poteca clasica) pana in Saua Batrana si apoi am coborat spre Moieciu.
Pe bucla 3 spre Strunga

la Gutanu!

Doar pe muchie!

Vine Toamna!

si pentru Transalpine Run!

Ziua am incheiat-o la foc cu vinete pentru iarna :-) asteptand echipele sa vina de la Transalpine Run

No comments: