Team Romania la final de Gore Tex Transalpine Run














M-am intors cu bine din vacanta petrecuta alergand la CCC si la Gore-tex Transalpine Run.
Am avut o vacanta superba, am trait clipe de neuitat si am alergat pe cele mai frumoase poteci.
Am sa imi gasesc timp odata si am sa va povestesc poate fiecare cursa in parte.
Pe scurt:
La CCC m-am simtit foarte bine, alergarile facute in ultima luna si experienta acumulata de-a lungul timpului m-au ajutat foarte mult.
Traseul nu este greu, nu sunt pasaje dificile doar vreme si traseul lung iti pot pune probleme. A contat foarte mult ca stiam traseul din descrierile facute de Cornelia care a participat cu un an in urma.
Am terminat cursa in 18h si 2 minute, locul 48 la feminin.
Organizare perfecta, locatie superba.
Ne gandim serios sa participam la UTMB!

Gore-Tex Transalpine Run
8 stagii, 4 tari, 274km, 15436 D+
Organizator: PLAN B
2 Echipe din Romania:
Carpathian Man: Lucian Clinciu, Marc Daniel
Team Romania: Silvia David, Andreea Codruta
START Sambata, 3 Septembrie 2011, in Oberstdorf (GER) SOSIRE: Sambata, 10 Septembrie 10th , 2011 in Latsch (ITA)
Stage Towns:
Oberstdorf (GER) – Kleinwalsertal (AUT)
Kleinwalsertal (AUT) – Schruns (AUT)
Schruns (AUT) – Galtür (AUT)
Galtür (AUT) – Engadin Scuol (CH)
Engadin Scuol (CH) "Bergsprint"
Engadin Scuol (CH) - Mals (ITA)
Mals (ITA) – Schlanders (ITA)
Schlanders (ITA) –Latsch (ITA)
Timp de parcurs pentru echipa TEAM ROMANIA: 51:27:32
Rezultate pe http://www.transalpine-run.com/alps_cross_results.htm
Poze oferite de: www.sportograf.com

Am avut o echipa foarte buna, ne-am inteles perfect am avut incredere in noi si am reusit sa ne bucuram de fiecare zi alergata. Andreea este un foarte bun coechipier iar alaturi de Andreea, Luci si Marc am petrecut zile de neuitat.
Detalii va voi da intr-o alta postare sau direct cand ne intalim.
Va recomand acest concurs, organizarea este perfecta iar bucuria si satisfactia pe care o ai la terminarea lui este de nedescris.














Mai multe poze gasiti AICI