Ziua 7 Gore-Tex Transalpine Run 2011

Clasament intermediar ziua 7
O clasare deosebita astazi pentru cei de la echipa Inov-8 - locul 1 etapa 7!
1. TEAM INOV-8 GORE-TEX FOOTWEAR, Schottland       3:42.52,8 (320)
*etapa 7, si cat de multa coborare!!!
Aproximativ 37 de km, se urca la peste 3000m, cred ca va fi superb peisajul daca vremea ramane buna! 2000m diferenta de nivel pozitiva si aproximativ 2300 -D. Astazi, Italia

The "roof of the Western route" will be taken on stage 7. From Mals to Schlanders, participants must cross the infamous Rappenscharte (3,012 m) and thus the three-thousand-meter peak, which will be especially demanding and energy-sapping due to the extreme climbs and almost trail-less terrain above 2,000 meters. This stage's course takes participants through the southern Ă–tztal Alps and, with its incredibly long descent across Kortscher Alm toward Schlanders, poses another real challenge.

Am fost azi la control pentru genunchi, inca e interzis sa fac sport, cred ca din cauza pericolului de a cadea si a-mi accidenta iar genunchiul! Nu stiu ce as fi facut la concurs!! trebuia sa fiu acolo dar Sis se descurca cred si vad!! foarte bine, merci Andreea, mai am emotii inca doua zile si am incredere in echipa voastra!! Inca nu pot alerga, nici nu am incercat! dar bicicleta mi se pare o minune si abia asteptam sa merg iar spre birou pe bicicleta!! Ce ghinion am avut eu sa cad in Fagaras pe acelasi genunchi si cata nebunie si incredere la Marathon 7500 unde "toata lumea" a fost a noastra :-)
Imi amintesc mereu dupa inregistrarea la Gore-Tex Transalpine Run cu Andreea cum Sis ma intreba daca o fi greu, daca fac fata, daca as rezista la 8 zile consecutive de mers, alergat pe munte....mai ales fara un antrenament serios, si imi tot spunea, ai grija trebuie sa te apuci de antrenament!!!.....si una peste alta echipa s-a "transformat" si in 22 august Andreea a votat unic inlocuitor pentru mine este Sis!! *in 23 august mi-am scos orteza dupa o imobilizare de 22 de zile, nu puteam misca piciorul si nu ma asteptam sa para atat de greu sa ma recuperez, fizioterapie, exercitii, rabdare.....inca continui sa fac asta si visez la MPC!sa fiu un finisher de finisher!!
*si merg iar cu bicicleta la birou!

No comments: